About AUTH Academic Open Courses
These courses are taught at the Aristotle University and are also publicly available in digital form under creative commons license. These courses are categorized in three different types depending on the educational material included, which can be videotaped lectures, podcasts and presentations. This project aims to make knowledge open and freely accessible and follow the steps of the academic community worldwide. For more information please visit the relevant page.

AUTH OpenCourses

Latest additions:
2015-11-14
14:32
Σημειολογία και μετάφραση / Κουρδής Ευάγγελος [instructor]  [10/11/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1381]
Το μάθημα αποτελεί μια σύντομη εισαγωγή στη Σημειολογία μέσα από στην οποία παρουσιάζονται η οριοθέτηση του πεδίου μελέτης και η ιστορική πορεία της Σημειολογίας / Σημειωτικής, οι σημαντικότεροι θεωρητικοί, οι βασικές έννοιες, τα σημερινά ρεύματα και τα πεδία εφαρμογής της επιστήμης. Στη συνέχεια μελετώνται οι εφαρμογές τη Σημειολογίας στη μετάφραση (τα σημειωτικών συστήματα στη μετάφραση, η διασημειωτική μετάφραση, η μετάφραση πολυσημειωτικών κειμένων) μέσα από τις προσεγγίσεις σημειολόγων της μετάφρασης.
Ce cours est une brève initiation à la Sémiologie incluant la définition du champ de recherche et le parcours historique de la Sémiologie/Sémiotique, les théoriciens les plus importants, les notions de base, les courants actuels et les champs d’application de cette science. [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Μαθηματική εκπαίδευση για την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία / Τζεκάκη Μαριάννα [instructor]  [10/11/2014]  [OPENCOURSES-AUTH-981]
Το μάθημα περιλαμβάνει την ανάπτυξη επίγνωσης για περιοχές των Μαθηματικών και την ανάπτυξη γνώσεων και εμπειριών σε σχέση με τη διδασκαλία τους, δηλαδή πλαισιώνεται από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις διαδικασίες της διδακτικής τους προσέγγισης. Συγκεκριμένα, αναλύονται οι ιδιαιτερότητες των θεματικών, εξετάζεται η κλιμάκωση των δυσκολιών κατά έννοια και μελετάται η ανάπτυξη μαθηματικών δραστηριοτήτων και υλικού. [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Βιοπληροφορική / Γκέλης Σπυρίδων [instructor], Καππάς Ηλίας [instructor], Σκούρας Ζαχαρίας [instructor]  [02/11/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1374]
Κατάρτιση σε εφαρμογές της πληροφορικής πάνω στην οργάνωση και κατανόηση της βιολογικής πληροφορίας. Εξοικείωση με τη διαχείριση, τον έλεγχο και την ανάλυση μοριακών δεδομένων με απώτερο σκοπό την εξαγωγή βιολογικών συμπερασμάτων. [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Τεχνολογία Ξύλου / Φιλίππου Ιωάννης [instructor], Αναστάσιος Παπανικολάου [content development]  [15/09/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1338]
Τεχνολογία παραγωγής (πρώτες ύλες, μηχανήματα, στάδια παραγωγής, τεχνολογικές συνθήκες), προϊόντα ξύλου (στύλοι, πάσσαλοι, πριστή ξυλεία, παρκέτα, ξυλόφυλλα, αντικολλητά, επικολλητά, μοριοσανίδες, ινοσανίδες, άλλα σύνθετα προϊόντα), ιδιότητες και χρήσεις των προϊόντων.
Production technology (raw materials, machinery, production stages, technological conditions), wood products (poles, piles, lumber, parquet, veneer, plywood, laminates, particle boards, fibreboards, other compounds), properties and uses of the products..

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Γενετική Μηχανική / Σκούρας Ζαχαρίας [instructor], Δροσοπούλου Ελένη [instructor]  [03/11/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1375]
Κατανόηση της οργάνωσης του γονιδιώματος, των δομικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών του. Κατανόηση της δομής και της λειτουργίας του γονιδίου. [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Τεχνική Περιβάλλοντος / Νταρακάς Ευθύμιος [instructor], Ζαφειράκου Αντιγόνη [instructor]  [28/09/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1357]
Εισαγωγή στην επεξεργασία αστικών λυμάτων. Στοιχεία βιοχημείας-βιοτεχνολογίας περιβάλλοντος: Μικροοργανισμοί, κινητική των βιοχημικών αντιδράσεων. [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής: Ειδική αγωγή και αποτελεσματική διδασκαλία / Παντελιάδου Σουζάνα [instructor]  [22/04/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1183]
Στόχος στο μάθημα είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με βασικές έννοιες της ειδικής αγωγής και η ανάπτυξη προβληματισμού σχετικά με την κατάλληλη εκπαίδευση για κάθε κατηγορία ειδικών αναγκών. Στο μάθημα, που αποτελεί μια εισαγωγή στην ειδική αγωγή, αναπτύσσονται θεματικές που αφορούν στους στόχους και στο περιεχόμενο της ειδικής αγωγής, στις δομές της ειδικής αγωγής καθώς επίσης και πληροφορίες για κάθε κατηγορία ειδικών αναγκών. [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού: Αντιπτέριση (Μπαντμιντον) / Badminton / – Σαρκίς Παρτεμιάν Στεπάν [instructor]  [05/03/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1121]
Οι φοιτητές έρχονται σε επαφή με το άθλημα της αντιπτέρισης. Γνωρίζουν τα βασικά στοιχεία τεχνικής και τακτικής και ολοκληρώνουν τον κύκλο των μαθημάτων με την οργάνωση και συμμετοχή σε αγώνες μεταξύ τους.
The students learn the basics of badminton in technic, tactics and end the courses with the organization and participation in a tournament among them..

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Αρχιτεκτόνων Μηχανικών: Διαχρονική προσέγγιση στην αρχιτεκτονική του Ελληνικού χώρου. Τυπολογία - συγκριτική Μορφολογία / Αρακαδάκη Μαρία [instructor]  [02/11/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1373]
Προσέγγιση, μέσω θεωρητικών παρουσιάσεων, στην αρχέγονη αρχιτεκτονική και τη γένεση των βασικών αρχιτεκτονικών μορφών. Οι καταβολές τής ελληνικής κατοικίας (προϊστορία, αρχαιότητα, βυζάντιο) και η εξέλιξή της τα μεταβυζαντινά και νεότερα χρόνια, στα πλαίσια του ευρύτερου χώρου των Βαλκανίων και της Ανατολικής Μεσογείου [...]

Detailed record - Similar records
2015-11-14
14:32
Μαθηματικών: Λογισμός ΙV / Μαριάς Μιχάλης [instructor]  [15/09/2015]  [OPENCOURSES-AUTH-1332]
Πολλαπλά ολοκληρώματα. Ορισμός, ιδιότητες. [...]

Detailed record - Similar records