AUTH OpenCourses OPENCOURSES-AUTH-1373


Title:Αρχιτεκτόνων Μηχανικών: Διαχρονική προσέγγιση στην αρχιτεκτονική του Ελληνικού χώρου. Τυπολογία - συγκριτική Μορφολογία
Instructors:Αρακαδάκη Μαρία [instructor]
Department: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πολυτεχνική Σχολή, Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Language:Greek
Creation Date:02/11/2015
Summary:Προσέγγιση, μέσω θεωρητικών παρουσιάσεων, στην αρχέγονη αρχιτεκτονική και τη γένεση των βασικών αρχιτεκτονικών μορφών. Οι καταβολές τής ελληνικής κατοικίας (προϊστορία, αρχαιότητα, βυζάντιο) και η εξέλιξή της τα μεταβυζαντινά και νεότερα χρόνια, στα πλαίσια του ευρύτερου χώρου των Βαλκανίων και της Ανατολικής Μεσογείου. Αρχιτεκτονικοί τύποι, υλικά και κατασκευές, μορφολογικά στοιχεία και εσωτερικός χώρος της κατοικίας στην ηπειρωτική και τη νησιωτική Ελλάδα

Theoretical approach to the origin of architectural forms. The evolution from circular to square plan. The Greek dwelling in Antiquity and through Byzantine and the Ottoman period, in the context of the Balkan and Asia Minor area. Typological and constructional analysis, building materials (stone, wood, mud etc.), comparative analysis and interpretation of forms. Origins and symbolisms in the interior space of the house
Subjects:Μηχανική και Τεχνολογία, Αρχιτεκτονική και σχέδιο, Engineering and Technology, Architecture and Design
Notes:Προαπαιτούμενες γνώσεις: Δεν υπάρχουν ιδιαίτερες προαπαιτήσεις.
Syllabus: Απαρχές και εξέλιξη των αρχιτεκτονικών μορφών. Καταβολές της ελληνικής μεταβυζαντινής και παραδοσιακής αρχιτεκτονικής σε προγενέστερες ιστορικές περιόδους. Προσέγγιση στις διάφορες εκφάνσεις της παραδοσιακής αρχιτεκτονικής στον ελληνικό ιστορικό χώρο (ηπειρωτικό-νησιώτικο). Συγκριτικός συσχετισμός με τον ευρύτερο χώρο των Βαλκανίων και της Ανατολικής Μεσογείου.
Course data:Course type: A- [contains: ]
Undergraduate course
Related links:External link: Μετάβαση στην σελίδα του μαθήματοςDownload fulltext
License:CC - Παρόμοια Διανομή / CC - Attribution-ShareAlike


 Record created 2015-11-14, last modified 2016-10-05