AUTH OpenCourses OPENCOURSES-AUTH-1183


Title:Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής: Ειδική αγωγή και αποτελεσματική διδασκαλία
Instructors:Παντελιάδου Σουζάνα [instructor]
Department: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής
Language:Greek
Creation Date:22/04/2015
Summary:Στόχος στο μάθημα είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με βασικές έννοιες της ειδικής αγωγής και η ανάπτυξη προβληματισμού σχετικά με την κατάλληλη εκπαίδευση για κάθε κατηγορία ειδικών αναγκών. Στο μάθημα, που αποτελεί μια εισαγωγή στην ειδική αγωγή, αναπτύσσονται θεματικές που αφορούν στους στόχους και στο περιεχόμενο της ειδικής αγωγής, στις δομές της ειδικής αγωγής καθώς επίσης και πληροφορίες για κάθε κατηγορία ειδικών αναγκών. Με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά των παιδιών σε κάθε κατηγορία, παρουσιάζονται ερευνητικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις, μέθοδοι και τεχνικές σε τέσσερις άξονες: α) οργάνωση χώρου και μαθησιακού περιβάλλοντος, β) προσαρμοσμένου και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού, γ) στρατηγικών και τεχνικών διδασκαλίας και δ) σύγχρονων τάσεων και προβληματισμού.

The goal in this course is to familiarize students with the basic special education concepts and to develop a discussion regarding the appropriate education for each special needs category. The course, being an introduction to special education, includes themes such as the goal and the content of special education, the structures of specie education and information on each special needs category. Based on the specific characteristics of children in each diagnostic category, empirically-based interventions, methods and techniques are presented on four axes: a) organization of space and learning environment, b)adapted and special instructional materials, c) strategies and instructional techniques and d) current issues.
Subjects:Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες, Παιδαγωγική, Humanities and Arts, Pedagogy
Notes:Προαπαιτούμενες γνώσεις: not available
Syllabus: Στόχος στο μάθημα είναι η εξοικείωση των φοιτητών/τριών με βασικές έννοιες της ειδικής αγωγής και η ανάπτυξη προβληματισμού σχετικά με την κατάλληλη εκπαίδευση για κάθε κατηγορία ειδικών αναγκών. Στο μάθημα, που αποτελεί μια εισαγωγή στην ειδική αγωγή, αναπτύσσονται θεματικές που αφορούν στους στόχους και στο περιεχόμενο της ειδικής αγωγής, στις δομές της ειδικής αγωγής καθώς επίσης και πληροφορίες για κάθε κατηγορία ειδικών αναγκών. Με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά των παιδιών σε κάθε κατηγορία, παρουσιάζονται ερευνητικά τεκμηριωμένες παρεμβάσεις, μέθοδοι και τεχνικές σε τέσσερις άξονες: α) οργάνωση χώρου και μαθησιακού περιβάλλοντος, β) προσαρμοσμένου και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού, γ) στρατηγικών και τεχνικών διδασκαλίας και δ) σύγχρονων τάσεων και προβληματισμού.
Syllabus: The goal in this course is to familiarize students with the basic special education concepts and to develop a discussion regarding the appropriate education for each special needs category. The course, being an introduction to special education, includes themes such as the goal and the content of special education, the structures of specie education and information on each special needs category. Based on the specific characteristics of children in each diagnostic category, empirically-based interventions, methods and techniques are presented on four axes: a) organization of space and learning environment, b)adapted and special instructional materials, c) strategies and instructional techniques and d) current issues.
Course data:Course type: A+ [contains: ]
Undergraduate course
Related links:External link: Μετάβαση στην σελίδα του μαθήματοςDownload fulltext
License:CC - Παρόμοια Διανομή / CC - Attribution-ShareAlike


 Record created 2015-11-14, last modified 2016-10-05